22 Ekim 2008 Çarşamba

Kaptanın Seyir Defteri



Pazartesi
13:00 Haftanın Puanlarının Açıklanması , Hızlı bir şekilde kendi puanını öğrenme , Sıralamada kaçıncı olduğuna bakma
18:00 Haftanın Sonuçlarının ayrıntılı incelenmesi, Tüm yarışmacıların tercihlerine bakma , Almadığı oyuncular için hayıflanma , Haftanın tutturanları için "Ulan ne balık herif bu ya , gitmiş kimi almış" triplerine girme
19:00 Kalem kağıt alıp kadroya giremeyenler oynasa , Baros 'un şutu direkten dönmese , Antep son dakikada o golü yemese kaç puan alırdım hesaplamaları
20:00 Telefonla haftanın değerlendirilmesi . "Olm ben Lincoln ‘u almıştım son anda çıkardım" şanssızlıkları paylaşımı ve karşılıklı teselli terapisi


Salı
09:00 Önümüzdeki haftanın maçlarını post- it ‘e yazıp bilgisayarın kenarına yapıştırma
13:00 Öğle yemeği sırasında haftanın gol yemeyecek takımını düşünmeye başlama


Çarşamba

09:00 BFFK Haftanın Panaromasını okuma : Ulan yine benden bahsetmemişler , Sırf kendileri çalıp oynuyor bunlar !!!
22:30
Sinema ‘dan sonra "Defansa kimi aldın bu hafta?" girizgahlı Fantezi Futbol konuşmalarına kısa bir giriş (max 10 dk .)


Perşembe
08:00 İşe giderken okumak için bayiden spor gazetelerini alma : Adamlar yine bahsetmemiş Anadolu Takımlarından , ben şimdi nerden bilicem Nurullah Sağlam bu hafta kimi oynatacak kardeşim . Bizans Medyası işte !!!
18:00
Kadroyu taslak olarak yapma , Genel Sıralamadaki durumuna göre haftanın stratejisini belirleme
18:30 Yarınki halısaha maçı kadrosu için milleti ararken kısaca telefonla haftanın değerlendirilmesi : Abi bu hafta çok zor ya ...
21:00
Tavla , Kağıt vb. oynamaya başlamadan evvel oldukça hararetli bir atmosferde haftanın olası sürpriz oyuncuları , banko maçları vb . konuşma ( en az 45 dakika ) : Olm Ankara yenemez deplasmanda var mısın iddiaya ??? Ayaküstü tatlısına bir iddia .


Cuma
09:00 Sakatlara ve haftanın cezalılarını internetten kontrol etme Adını mıh gibi aklımda tutuyorum
10:00 Sakatları ve muhtemel ilk 11leri görmek için abartıp 1-2 bahis gazetesi alma
17:00 Kadro üzerinde ayrıntılı ders çalışmaya başlama
18:55 Son Kontroller - 3 milyonda param artmış , değiştirsem mi acaba Musa Aydın 'ı ... Ne değiştiricem ya , her türlü atacak o , hissediyorum
19:00
Tayfayla konuşma , "Ooo, sen süper kadro kurmuşsun bu hafta sağlam puan yaparsın , ben çözemedim bu hafta maçları ya" ters manyelleri
23:00 Halısaha maçından çıkar çıkmaz telefonla haftanın açılış maçının gollerini , asistlerini sorma : Şimdiden 21 puandayım


Cumartesi
14:00 İnternet başına oturup öğlen oynanan maçların sonuçlarını canlı takip etmeye başlama
15:00 BJK maçına gitmek üzere evden çıkış . 10 dk da bir milleti arama : İkinci yarıda gol var mı ?
18:30
Maça girerken çifte heyecan , Mutlak galibiyet beklentisi ama Delgado asist-golüyle ...
23:00 Arkadaşlarla buluşma ve internetten asist ve goller ayrıntılı araştırması . Sonradan gelene " Olm senin Serhat Gülpınar 2 gol , 1 asist yapmış " oltaları
02:00 Gün sonu değerlendirme : "Nerden aldık Bursa defansını ya , bir adamım kırmızı görmüş , öteki de oynamamış . Ben bu hafta çok kötüyüm abi" ağlamaları


Pazar
17:30 Evden çıkarken kadronu ufak bir kağıda yazıp yanına almayı unutma !!!
18:00 Haftanın son maçı için arkadaşın evinde buluşma . "Hala 2 adamım var . Guiza ve Alex bir şeyler yaparlarsa düzeltirim durumu" son umutları
21:00 Maçın sona ermesiyle birlikte Kalem kağıtla futbolcuların puanlarını hesaplamaya başlama
23:00 Gayri Resmi olarak haftanın birincisini ilan etme
01:00 "Kesin benden çok puan alan vardır , ben büyük ihtimal haftanın birincisi olamam" ters manyelleriyle ayrılış ve haftanın sonu ...

1 yorum:

Tunç Bozacılar dedi ki...

ufff .. offff .. gemi tuttu beni !!!