18 Şubat 2009 Çarşamba

Haftanın Birincisi Konuşuyor ...

Herkese merhabalar ... Yavru Kartal Tunç 'çuğum ; yazıların ve övgün için teşekkürler . Aşağıda yazdığın gibi benim de hesaplarımda eksiklik vardı meğerse Alex'in asistini saymamışlar ... Bu hafta sonundan sonra yoğunluğum bitecek ve yazılarımla tekrar geri döneceğim inşallah ...

Birkaç şey hatırlatmak istiyorum . Engin Gürses 'e söylemiştim ama sanırım sana iletmedi ya da sayfamıza yazmayı unuttu ! Birincisi şu haftanın birincisi şarkısında Edip Akbayram 'dan ''Bekle bizi İSTANBUL'' şarkısını sayfaya koymanı rica ediyorum . İkincisi ise ben ödül olarak - BFFK oyunumuzda yarışan hangi yarışmacımız olursa olsun , hangi sene olursa olsun ve hangi sırada olursa olsun (yani ödül alma pozisyonunda olsun ya da olmasın) - o arkadaşımız eğer ki benim oturduğum şehire ya da yakınlarına gelebilirse ödül olarak daha doğrusu ligimizin hediyesi olarak kendisini Wolfsburg 'un ya da Hannover96 'ın Bundesliga 'daki herhangi bir maçına götürmeyi vaat ediyorum . Kim bilir belki buralara birinin yolu düşer . Neden Wolfsburg ya da Hannover dedim çünkü Wolfsburg bana 15 dakika uzaklıkta ve Hannover de yarım saat mesafede . Gönül isterdiki Bayern Munich 'in maçına götüreyim ama bana çok uzak (Misal İstanbul - Antalya) ...

Herkese bol bol selamlar , bu hafta da iddialı kadrom var haberiniz olsun ;))) Hedef ilk üç ...

Kadir Bülent Şener

Hiç yorum yok: