24 Mart 2009 Salı

Emekteyiz ...


Aşçımız : Engin Gürses

Öncelikle Taner Gülleri aparatif olarak gelen misafirlere sunulur . Oldukça iyi bir başlangıçtan sonra arkasından Collman , Alanzinho , Mustafa Pektemek ve Tita beraber ve ayrı ayrı olarak servis edilir . Tüm konuklardan gelen ''mmmmhh'' sesleri ile memnuniyet belli edilir sadece Alanzinho tercihi hafifçe sorgulanır ancak bu kadarı bir sofrada (kadro) kadı kızında dahi olabilecek şeylerdir . Genel olarak alınan olumlu tepkiler neticesinde ana ve kaptan yemek masaya getirilir . Mehmet Topuz . En fazla takdir bu yemekten alınır . Hemen ardından İlhan , Eren , Ali ve Isailovic ile masadan kalkılır . İlhan için bir-iki çatlak ses çıksa da fazla itibar edilmez . Doymayanlar için Agubetu , Troisi ve Youla da göz ardı edilmez . Sonuç mu ; Harikulade elbette . Tam 96 puan . Türkiye 43. cülüğü . Birinci ile aradaki farkı eritme . Daha ne olsun ! Emeğine sağlık Engin Gürses ...

Emekteyiz yarışmacılarından farklı tepkiler :

Yarışmacı 1 : Eray Tayyar

- Bu hafta çok gol olmaz ve yemezse Kayseri ve G.Birliği yemez diye düşündüm , 1 kaleci - 4 defans oyuncusunu da bu takımlardan yazdım kadroma . Aydın ve İlhan kart görmese 35 puanı birarada görecektim , olmadı . Beşiktaş , Trabzon ve G.Saray 'ın rakiplerine güvendim , iş yaparlar dedim . Kaptanım da Mehmet Topuz , çok şükür 20 puanı gördüm . İleride Taner Güller 'im solmadı allah razı olsun . Adriano oynamadı , çoğu adamım istatistik yaptı sanırım birinci oldum bu hafta derken adam askerden geçti beni . Aylar sonra zirvede yer alacaktım , olmadı . 92 puan ve Türkiye 121. liği teselli oldu . Ama hedefim olan 138 puana az kaldı . Başaracağım bir gün !

Yarışmacı 2 : Oğuzhan Aksu

- Kardeşim kaptansa aynı kaptan , Taner ise aynı Gülleri , hatta Gökhan ve defans da aynı , benim neyim eksik ulan ? 2 haftadır 2 gol atan Krotochvil bu hafta bir de utanmadan 2 gol yedi diye mi üçüncüyüm ? Kewell iş yapmadı , yedeklerim beni rezil etti diye mi bu sıralardayım ? Benim de kadrom iyi , 89 puan , Türkiye 267. olmuşum , daha ne olsun utanmazlar ? Bırak arkadaş yaw bırak !

Yarışmacı 3 : Seçkin Köksal

- Formda Roberto Carlos 'a karşı elimde olmayan bir duygu sözkonusu . Almışım takıma haberim yok . 2 gol yedi beni rezil etti . Beşiktaş bir şey yapamaz dedim Sivas 'tan 3 oyuncuya şans verdim , kötü mü ettim ? Erman Kılıç 'ı bile buldum oğlum ben , kaptanımız aynı ama Semih konusunda sanırım hata ettim . Sene başından beri kurtulamadığım şanssızlıklar yine peşimi bırakmadı , almışım aynı 89 puanı üstteki ile ama ilk 3 'e giremedim . Öbürkü haftalar için yine de dikkat edin dedirttim ! Akıllı olun ...

Yarışmacı 4 : Kadir Bülent Şener

- Ne yani Erman Kılıç 'ı ben de buldum , benim de kaptanım Mehmet Topuz . Eeeee ? Neden 5. yim ? Söyleyin bana . Haftalardır yükselişteyim , dördüncülüğe göz dikmekteyim . Bekle Oğuzhan yakında seni ...... yani sana gelmekteyim . Bir tek Patiyo 'ya üzülmekteyim ve 88 puan almama rağpmen benim üstümde olanlara helal olsun demekteyim .

Toplandığımız BFFK evinin adresi değişmedi , aynı . No : 8 . Evimizin en başarılı aşçıları Türkiye sıralamasında başlarda yer almaktalar ve en güzel yemeklerini diğer insanlara sunuyorlar .

Biz hepimiz EMEKTEYİZ . Herkesi soframıza bekleriz . Şimdilik herkese tek tek ellerinize sağlık ve haftaya bir başka ziyafette tekrar görüşmek üzere diyorum . Anlamlı bir şekilde bitiriyorum (Anladın sen onu)

Tanrımıza hamdolsun
Milletimiz varolsun
Dikkayttttt ...
Afiyet olsun .

4 yorum:

Engin Gürses dedi ki...

Yeniköy Emek mi ???

braunschweig dedi ki...

abi cok guzel emek olmus eline saglik.iltifatlarla corba niyetine giris yaptik ince mizahla ara yemegi yedik aldigim yeni derce ile tatliyi yedim .aciyimi ? onuda ilk 5 asagisi yesin....

Tunç Bozacılar dedi ki...

:)

Engin Gürses dedi ki...

Mahmut yedi acıyı bu hafta. Yayladaki acılı dürümü iyi bilir o .