16 Mart 2009 Pazartesi

24. Haftanın Sonuçları


24.Haftanın Sıralaması
1 Zia 2006 (Mahmut Aras) 70

2 Cimma (Tolga Güven) 69
3 Chickener (Gökhan Tavukçu) 69
4 NewYorkTürkiyemspor (Onur İhtiyar) 66
5 Braunschweig (Kadir Bülent Şener) 62
6 Owenson (Emre Ocakoğlu) 61
7 İsyankar (Birol Sezgin) 59
8 Yerebatan (Oğuzhan Aksu) 57
9 Seçkin United (Seçkin Köksal) 57
10 Ters Manyel (Tunç Bozacılar) 56
11 12 Angry Men (Engin Gürses) 52
12 Freezone34 (Eray Tayyar) 50
13 Fenerbahçemspor (Barış Akdemir) 42

Genel Sıralama
1 Ters Manyel (Tunç Bozacılar) 1782
2 12 Angry Men (Engin Gürses) 1717
3 CHICKENER (Gökhan Tavukçu) 1703
4 yerebatan (Oğuzhan Aksu) 1622
5 owenson (Emre OCAKOĞLU) 1612
6 braunschweig (kadir bülent şener) 1608
7 zia2006 (Mahmut Aras) 1591
8 FREEZONE34 (eray tayyar) 1585
9 isyankar (birol sezgin) 1531
10 fenerbahçemspor (barış akdemir) 1530 (+47)
11 Seckin United (Seçkin Köksal) 1513
12 NewYork Turkiyemspor (Onur Ihtiyar) 1497(+47)
13 Cimma (tolga güven) 1379


Barış Akdemir (fenerbahçemspor)

Şiir

Bugünü görebilmek için aylarca sabretti
Yemedi içmedi internet başında bekledi
Bu sefer de olmazsa çocuğumu keserim ulan dedi
Ve Mahmut Aras 70 puan ile zirveye ismini ekledi

Yedi silahşörler dönüp dolaşıp hep birinci olurdu
Şimdi sekizinci harika Mahmut Aras oldu
Kaldı beş yarışmacı hiç birinci olmayan
Emre , Birol , Oğuzhan , Seçkin ve Barış utanın ulan

Bir arkadaşı geçenlerde Yeşilköy 'de gördüm oturuyordu
Sordum fantezi futbol takımını yapmayı unuttun mu ?
Abi ben değil bir başkası yapıyor dedi bana ve ekledi peki ya sen ?
Unutulmuş kadrosu , 69 puanı ve ikincilik kürsüsünde Tolga Güven

Mahmut ve Tolga 'yı kutlayarak Gökhan Tavukçu 'ya geçiyoruz
Biz bu 69 puanlı ballıyı ikinci yarı zirvede çok görüyoruz
14 puana indirilen farkla Paşa ile nefes kesen bir yarışa girmiş
Türkiye 22. sine Hamburg karşısında başarılar diliyoruz

Kaptanını Alex yapmayana kız vermiyorlarmış gibi
Bir asist eşittir 12 puan hiç kimselere yetmediki
Kaç haftadır kısır geçen haftalar sonucunda
Dörtlü defans denemeleri gözden kaçmıyorki

Tabata sakat kardeşim ama bakıyorum da kadroya almalar
Ernst ‘i seçen ve 10 puanı götüren Tolga ‘ya buradan en kral selamlar
Eksi dörtlük Emre Toraman neden tercih edilmedi bilmiyorum
Eray Abi aslında seçerdi unuttu demekki diye içimden geçiriyorum

Tüm arkadaşlarımız için en tepeye ulaşmak bu oyundaki tek emel
Bunu başarmak için maalesef bu yolda nice yiğit oldu amel
Aralarında biri varki kendisi Türkiye birincisi olmaktan bıkmadı
O emaneti geri aldı bu hafta Tunç Bozacılar değil kısaca Ters Manyel

Engin Gürses ile Gökhan Tavukçu 'nun olayı ikincilik yarışı
Sezon sonunda bakalım kim görecek diğerinden önce varışı
Şanslı olan bir adım öne geçer kaptan seçimi bunu belirler
Bu rekabetin diğer ismi beşli orta saha dörtlü savunmaya karşı

Bir dördüncülük mücadelesi varki sormayın gitsin
Altı kişi kapışıyor lakin bir hafta da sıralama değişmesin
Hangisininki daha uzağa gidecek bilmiyorum ama
Arkadaşlar bu yaptığınız güzellik lütfen hiç bitmesin

BFFK ligimiz sekizinciliğe yükselmiş ey dostlar duyunuz
Önümüzdeki takımlar sabredin yok sizin içecek suyunuz
Azı fazlasını bilmem 13 kişi ile full rekabet ilerliyoruz
I love you hesabı biz bu oyunu çok seviyoruz

Bu hafta da geldik bir yazımızın daha sonuna
Baş koyduk gönül verdik hepimiz aynı yola
Herkese bol şanslar diliyorum girelim biz kolkola
Tunçoğlan der ki kaptanınız olsun Javier Saviola ...

Tunç Bozacılar (Ters Manyel)

7 yorum:

t2 dedi ki...

bir öğrnemedin Barış şunu :)
Abicim önceki haftada renklere , boyuta , şablona bir bak öyle yap :)Bu sefer de turuncu yapmışsın :) Estetik yoksunu :)

t2 dedi ki...

aahahahahhahaha...ulan ne adamsın ...

Engin Gürses dedi ki...

Emre Ocakoğlu da öyle

t2 dedi ki...

gitmiş bir de sıralamayı da yanlış yapmış :)))

Barış AKDEMİR dedi ki...

bende simetri hastalığı var kardeşlerim ben biraz pastel renklerden oluşsun istedimm.. sıralama falan ama baksana eleştiri aldık.. sizin hayatınız siyah beyaz ne yapayım ben simdi daha yeniyim çalışıcam daha düzgün yapıcan bundan sora söz.....

t2 dedi ki...

SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUZ :)

t2 dedi ki...

simetri hastalığını yerim lan :)))