30 Mart 2009 Pazartesi

Hayatımda yeni bir dönem : Tank Cağı


Çocukluğumuzda spor sayfası deyince akla gazetenin en arka sayfası gelirdi. Milliyet ile gelişen bu gelenek çocukluğunu 80lerde geçirmiş benim gibi pek çok kişide hala gazete okumaya direk son sayfadan başlama alışkanlığının yer etmesine yol açmıştır.

O günler , Şampiyonlar Ligi 'nin henüz başlamadığı , UEFA Kupasının lig statüsünü almadığı kısaca ; şimdiki kadar yoğun maç trafiklerinin olmadığı zamanlardı. Maçların oynanmadığı hafta içlerinde bu en arka sayfaları futbolcularla yapılan özel röportajlar süslerdi. Bir konsept üzerine yapılan bu röportajlarda futbolcular ya kendi lakaplarıyla ilgili özel fotolar çektirirler ya da haftasonu karşılaşacakları rakiplerinin yerli kıyafetleri , yemekleri , tarihi yerleri vb. eşliğinde poz verirlerdi.



Komando kamuflajları içerisinde Rambo Yusuf , Elinde takozla inşaat işçisi kıyafetleri eşliğinde Takoz Recep , Kayseri sucuğunu dişlerken Rıdvan - Tanju , smokinin içerisinde Kibar Feyyaz benim bir çırpıda aklıma gelenler...

Ben de bu eski Türk Spor medyası nostaljisini yaşatmak için Erzurum 'dan size özel fotoğraflar gönderiyorum.



Rakiplerini Cağ kebabı gibi yiyeceğini söyleyen X , iddialı konuşmaktan da geri kalmadı :

" Tank gibi ezip geçeceğim !!! "

4 yorum:

Tunç Bozacılar dedi ki...

bu yazıyı yazdığın için tank you engin gürses ...

Engin Gürses dedi ki...

"Kale gibi aşılmaz savunmam var " Bunu söylemeyi unutmuşum!

braunschweig dedi ki...

zaten top oynarkende tank gibi agirsin.gozunde de katarak oldugunu halen savunuyorum. bu arada resimde alman panzeri carsten jancker gibi cikmissin tipkisinin aynisi maasallah

Engin Gürses dedi ki...

o tanklık 90 kilo ikendi... Şimdi o kilolardan eser kalmadı .Bir de ben sahada işime gelmeyeni görmüyorum.