3 Mayıs 2009 Pazar

Tansu Polatkan


Kara Kaplıdan Şaşmazdım

Şimdi internet var, siz zamanında nasıl arşiv tutuyordunuz?

“Benim iki tane kara kaplı defterim vardı. 1973'ten itibaren golü kim atmış, hakemi kim hepsi bende vardı. Ama internet çıkınca kalabalık ediyor diye kaldırdık.”

Halit Kıvanç ile bir anı

“ Bu olay esasında hocam olmasına rağmen Halit Kıvanç'ın mütevazı kişiliğinin de bir göstergesidir. Bir maç anlatımında 'maçın normal süresi' gibi bir ifade kullandı. Ben de bir gün, 'Halit Ağabey, maçın normal - anormal süresi olmaz. Hakemin oynattığı bir süre vardır. O da 90 dakikadır' dedim. 'Bir düşüneyim bakiim' dedi. Ertesi gün telefon etti. 'Doğru söylüyorsun. Maç 90 dakikadır' diyerek bana hak verdi. Bu anımızı derslerinde, konferanslarında, 'Tansu Polatkan, öğrencimken beni uyardı' diye anlatır. Ailece de görüşürüz. Ankara'ya geldiğinde bizde kalır. Çok şey öğrenmişizdir, hocamızdır. Halit Ağabey'in bu tavrı aynı zamanda bizlere verdiği değerin de bir göstergesidir. ”

Ekşisözlük 'ten

kendisi bazen maçtan kopup başka alemlere gider...

Trabzonsporda oyuncu değişikliği yapılacak. Oyuna 4 numaralı formayla.. (duraklar) evet değerli dinleyiciler tabela kaldırıldı, ama bana verilen resmi listede Trabzonspor kadrosunda 4 numaralı oyuncu yok. Nasıl bir değişiklik olacağını merak ediyorum !

meğersem hakem maça 4 dakika ilave etmiştir.

Hiç yorum yok: