22 Aralık 2008 Pazartesi

Ağlama Duvarı # 3


16.HAFTA

Penaltı kaçırdı yuh yaaa ... Kaç puan gidiyordu abi ?
Abi bu Yattara'yı zorlamamam gerekiyormuş , çok ekmeğini yedim ama anladımki buraya kadarmış ...
Gökhan'ı görüyor musun Yattara gol atmasın , ben puan almıyım diye pas vermiyor ...
Gökhan Tavukçu

Bozmasaydım ilk aldığım takımı Kayseri'nin defansı vardı be abi ...
Murat Tosun sarı da mı gördü ...
Barış Akdemir

Tabata idi kaptanım son anda değiştirdim ...
Birol Sezgin

Benim adamımı düşürdüler (Roberts) senin adam (Kratochvil) penaltıyı attı , allahtan dışarı attı kazma , üzüldüm be kanka ...
Geçen hafta Ali Turan'ı aldım oynamadı bu hafta oynamaz diye almadım 10 puan aldı ...
Mehmet Topuz'a sakat dediniz aldırmadınız , gittim ben de Emre'yi aldım aynı paraya 57.dakikada çıktı 1 puan aldı . Mehmet Topuz 10 puan aldı , yaktınız ulan beni ...
Eray Tayyar

Kratochvil'in penaltı atacağını biliyordum ama kaçıracağını tahmin edemedim ...
Birol Kratochvil'i mi aldın , tüh söyleseydin daha önce keşke ...
Tunç Bozacılar

Hiç yorum yok: