13 Nisan 2009 Pazartesi

Ağlama Duvarı # 4


27. HAFTA

Murat Sözgelmez son 5 maç 90 dakika oynamış , bu maç oynamıyor .
Sedat sakat diyor bütün hafta bir bakıyorum Sedat ilk 11 'de .
Çok sinirim bozuldu ya , iki oyuncudan sıfır çektim .
Ekle 14 puan . Ekle !
Ben biliyordum kimin gol yemeyeceğini ama futbolcuları tahmin edemedim .
Engin Gürses

Abi haftalardır çok kötüyüm bu hafta birşeyler yapmam lazım .
Ben çok kötüyüm oğlum , sekizinci falanım
Emre Ocakoğlu

- Nasıl durumlar Birol ?
- Kötü be abi 70 puan civarı !

- 14 milyona Arda 'yı neden aldın abi ?
- Napıyım oyuncu bulamadım !
Birol Sezgin

İki tane sıfır çeken adamım var benim (Musa - Gökhan) ...
Eray Tayyar

Gökhan Ünal yerine başkasını alsam ilk 100 'e girerdim .
Tunç Bozacılar

Engin Baytar 'ı neden aldım ya ?
Gökhan Tavukçu

Hiç yorum yok: