10 Nisan 2009 Cuma

Problemler ...


Birol Sezgin arkadaşımızın başına gelen şey K.Bülent Şener 'in de başına gelmiş sanırım . Henüz kendisinden haber alamadık ancak 2 gün önceye kadar kendi kadrosunu oluşturamıyordu . Bununla ilgili Lig Tv 'ye devamlı mail atıyorum . Cevap aynı , sorun devam ediyor . Sizin de başınıza bu tür bir şey gelirse haberiniz olsun misali diyorum, saygılar sunuyorum . Serap Hanııııııımmm !

- Fantezi futbol sitesinde çok hatalar olmaya basladi . İnsanlar kendi profilleri ile kendi takimlarina giremiyorlar . Çözüm yok mu ?

- Sayin Tunc Bozacilar, DIGITURK'e gostermis oldugunuz ilgi nedeni ile tesekkur ederiz . Tarafiniza ivedilikle yardimci olunabilmesi icin iletisim bilgileriniz ile birlikte bu e-maile cevap vermenizi rica ederiz . Saygilarimizla ,


SERAP HANCER

DIGITURK Musteri Hizmetleri

Tel:0212 473 73 73Fax:0212 473 73 03

Mail to : destek@ligtv.com.tr

Not : Cevap verildi de o güzelim sorular nerde hani ! ..

3 yorum:

Engin Gürses dedi ki...

bu cevap maılı zaten otomatık olarak gelıyor. Okudukları falan yok yanı bızım attığımız maıllerı.

braunschweig dedi ki...

bana inanin en az iki saat ugrastim tekrar kadro kuabildim az kalsin bugun lige elveda diyordum

Tunç Bozacılar dedi ki...

Oburku sene icin hep beraber karar veririz lig tv de kalip kalmamaya... Gerci benim fikrim herseye ragmen lig tv ama hatalari minimum kaldigi muddetce!