15 Nisan 2009 Çarşamba

Aynı Nakarat , Anlat Anlat ...


Abi Tum Sivas 'ta mı oynuyor ?
Kamanan zenciymiş !
Oğuzhan ne yaptı acaba ?
Emre Ocakoğlu

Ben bırakıyorum abi bu oyunu
Fantezi Futbol hayatımıza çok etki ediyor ya
Gökhan Tavukçu

Kimi aldıysam olmuyor
Bu sene çok şanssızım abi , talihsizlikler üstüste geldi
Seçkin Köksal

Tunç söyle kadronu yazıyorum
Eray Abi kimi almış söyleyeyim mi ?
Bir kere birinci olayım ya !
Barış Akdemir

Koçero puanları götürdün yine , tebrikler
Birol defansa kimleri aldın ?
Tunç Bozacılar

Haftaya Digiturk benim , ona göre …
138 puana az kaldı kanka
Eray Tayyar

Abi kadromu ben yapmıyorum başkası yapıyor , vallahi ciddiyim . Fenerli galiba paso onlardan alıyor .
Tolga Güven

Geliyoruuuum .
İşlerimin yoğunluğu bu hafta bitiyor , yazımı yazacağım .
K.Bülent Şener

Bu hafta çok zor abi ...
Abi ben defanstan patlıyorum yoksa forvet ve orta saha süper
Süpriz denemeseydim başlarda şimdi iyi bir yerde olurdum , farkı çok açtınız siz ...
Birol Sezgin

Kazanacak takımları tahmin ediyorum , gol yemeyeceklerini adım gibi biliyorum .
Zorla Alanzinho 'yu aldırdı bana nalet herif .
Koçero şimdiden tebrikler , naapalım bizde seneye artık ...
Engin Gürses

Hiç yorum yok: