20 Nisan 2009 Pazartesi

Tunç'un Minisi


Arkadaşlar ben pek futbolla ilgili olmadığımdan pek bir yorum yapmıyorum genelde .

Tunç 'tan öğrendiğim maraton sitesinin ödüllerine bakınca bizim önümüzdeki yıl fantezi futbol oynayacağımız siteyi gözden geçirip genel oylama ile belirlemeyi öneriyorum . Ntv , fantezi futbola verdiği önemi yitirince bu sene Lig Tv 'ye geçmiştik . Özellikle Tunç 'un Türkiye birinciliği bizi bu sene için ödül düşündürmeye yöneltmeli diye fikir sunuyorum . Tunç al sana benden sana teselli minisi .

Hepinizi Öpüyorum Şapur Şupur . :)

1 yorum:

Tunç Bozacılar dedi ki...

Öncelikle yazının editöryel kadromuzdan geçtiğini belirtir ve seni ilk defa bu siteye yazı yazdığından ötürü tebriklerimi bir borç bilirim :)

Sonralıkla Roberto Carlos 'un fenercell reklamındaki gibi mini için TEŞEKKÜRLER KARDEŞİİİİM derim :))

Ve tamamlayarak önümüzdeki sene de bu sevmediğin oyuna katılacağını şimdiden belirtip beni şaşırttığın için , pembe yazı karakterini yanlış anlamaman için , ben futbolla peki ilgilenmiyorum girişi için ve şapur şupur karşılık vererek gözlerinden öpüyorum ...

Tunç Bozacılar İkitelli - İstanbul