12 Kasım 2008 Çarşamba

Ağlama Duvarı # 1


Bizim Ağlama Duvarının , Yahudilerin kutsalı olan resimdeki Ağlama Duvarı'yla alakası yok. Bizimki maç sonuçlarından sonraki serzenişlerin , şikayetlerin , kibarca sövmelerin dile getirildiği çok demokratik bir platform (!)



Not : Ağlama Duvarına yazmak için maillerinize gönderilen yazar davetlerini kabul etmeniz yeterli ...



10.HAFTA


Nobre 'nin asistini nasıl vermezsiniz ya , Bir de o kadar mail attım. Cevap yazmıyorsunuz . Ne biçim insansınız siz. Nobre 14 puan olacak diyorum size !!!
Sezer Badur vurmuş bazukayı. Dönen topu Mehmet Yıldız boş kaleye atmış. Sezer 'in hiç mi payı yok golde. Hay ben sizin asist anlayışınıza !!!
Gaziantep sen ne biçim takımsın yaaa !!! Kendi evinde de 4 tane yenir mi beee ??? Ivan De Souza , bari son antremanda sakatlansaydın da hiç oynamasaydın . ( Haftanın birincisi olmuşum hala ağlıyorum ... )
Unutmuşum : Antep'te Eduardo yaptırıyor penaltıyı , hiç bir puan yok ona. Bizim sitedeki asist yazısını okusun bu Lig Tv !!!

Engin Gürses


Cuma günü 3 oyuncuyu çıkardım , çıkarmasaydım kesin çok iyi puan alacaktım ...
Barış Akdemir

Kaptanım Delgado'ydu Yattara yaptım ...
Emre Ocakoğlu

Ulan her hafta Turgay , Da Silva , Ivan gol atardı . Ben aldım bir de utanmadan 4 gol yediler ...
G.Antep'den 3 oyuncu aldım fark atar diye , attı ama İBB !!!
Sergey Djıwawuwawuwaaa .... Gol attın sevindirdin , kart gördün bunalıma soktun ... Kafadan 6 puanımı yedin ...
Collman'ı alacaktım vazgeçtim ...
Mehmet Yıldız da her hafta mı atacak kardeşim ...
Bursaspor'a penaltı vermiyorlar abicim ...
Tunç Bozacılar

Rüya takımı olacaktı yine olmadı ...
Eray Tayyar

Nerden aldım , naaaletten !!!
Gökhan Tavukçu


11.HAFTA

Geçen hafta Antep , Bu hafta Eskişehir . Afferin oğlum . Evinizde böyle 3'er 4 'er yiyin emi !!!
Carlos frikikte 2 direği dövüyor. Lugano boş kaleye gönderiyor. Carlos 'a asist yok yine. Tamam tamam , biz artık öğrendik sizi ... ( Ağlamanın da bu kadarı : Carlos zaten yok ki bende ... )
Selçuk İnan sana ne oldu yav. Ben senden 10 puan bekliyordum. 0 'ı çaktın ısınırken falan filan ...

Engin Gürses

Hiç yorum yok: