6 Kasım 2008 Perşembe

Takım İsimlerinden Karakter Analizi


İsimden karakter tahlili diye bir köşe vardı gazetelerin Kelebek , Melodi eklerinde bir zamanlar. Biyoenerji Uygulayıcısı Kemal Haluk Cebe bunu bilimsel yapıyordur da biz de burda takım isimlerinden atıp tutalım biraz ...


Ters Manyel (Tunç Bozacılar)
Manyel kavramı Tunç için hayatın olmazsa olmazlarından birisidir. Kağıt oyunlarından , futbola , tavlaya kadar pek çok alanda manyel kavramını sürekli kullanması onu zamanla bir adım ileri götürmüş. Farklı manyel çeşitleri , Manyelin de manyelini verme gibi alanlarda ihtisas sahibi olmuştur. Ters manyel de Tunç'un en sevdiği manyel türüdür.

12 Angry Men (Engin Gürses)
Favori filmlerimden biri olmasının yanında futboldaki 12. adama da kendimce bir göndermedir.İzlemedinizse muıtlaka izleyin . Imdb ilk bilmemnede …

CHİCKENER
(Gökhan Tavukçu)

Geçen sene NTV' deki nickini devam ettiren Gökhan için ingilizce olmazsa olmazdır . Gökhan bir Tavukçudur , Büyük İ ise bir klasiktir ...

owenson
(Emre Ocakoğlu)

Aramızdaki kimi süper-geyikler ona Owen ‘ın oğlu derse de bu aslında Ocağın Oğludur. Aslında Gökhan kadar geyik değildir kendisi ama yapmış bir hata işte ...

FREEZONE34
(Eray Tayyar)
Tunç ‘un arkadaşı olan bu abimiz iş hayatını Yeşilköy Serbest Bölgede sürdürmektedir. 34 'ü ben de çözemedim :)

yerebatan
(Oğuzhan Aksu)
Tarihe ve özellikle Osmanlı ‘ya derin muhabbet duyan Oğuz , Basilica Cistern ‘in de hastasıdır. Beraber Bitirdiğimiz 6 cdlik İstanbul oyununun da bu isim üzerinde önemli etkisi vardır tahminimce ...

zia2006
(Mahmut Aras)

Ben geçen haftaya kadar, bilimum Türk filmlerinin ve repliklerinin uzmanı Mahmut 'un Atma Ziya karakterine gönderme yapmış olduğunu sanmaktaydım. Meğerse 2006 doğumlu 2 yaşını bitiren dünyalar tatlısı kızı Zeynep İpek Aras ‘ın baş harfleriymiş…

braunschweig
(K.Bülent Şener)
BFFK'dan 3 kişiyle mahalle arkadaşı olan Bülent , 6 - 7 sene önce bizim halısaha takımını forvetsiz bırakıp Almanya'ya yerleşti. Yarışmaya Almanya'dan katılıyor yani şu an ... Msnde Braunschweig hakkında şunları yazdı : " braunschweig ta benim oturdugum sehrin adi .belki duymussundur eintracht braunschweig diye bir takim o da bu sehrin en onemli takimi suan 3 ligde ama ortalama her mac 20 bin kisiye oynuyorlar.2 kezde almanya bundesliga sampiyonluklari var"

Seckin United (Seçkin Köksal)
Arsenal ve Arsene Wenger ‘in hayranıdır aslında Seço , ama bu klasik ismi seçmiş işte. Seneler boyunca da Süper Lig , Şampiyonlar Ligi bilimum fantezi futbol dünyasında değiştirmeden bu ismi kullanıyor. Bu arada ben burdan kendisini Lig TV Favori Forma renkleri bölümünde en kötü formayı seçmiş yarışmacı seçiyorum :)))

isyankar
(Birol Sezgin)

Yerden As gelir isyan eder , 6- 6 atar isyan eder , adamı gol atar isyan eder , tabeleda birincidir " bana hiç kağıt gelmiyor abi " der . İsyanda son noktadır !!!

Green Street Hooligans
(Emre İpal)

Ne kadar bu sene tribünü bıraksa da sağlam deplasman kovalayan , tribün kültürünü iyi bilen apaçilerdendir kendisi . Bu film için Football Factory 'ye 5 çeker diyor. Filmdeki United deplasmanı baskınının hastasıdır . Bu arada İdolu olan Dede İsmail 'in de hastasıdır …

fenerbahçemspor
(Barış Akdemir)
Tunç 'un arkadaşı olan Barış , Fenerbahçelidir :) " Barış , neden Fenerbahçe ? " sorusunun cevabını ise Tunç 'un yazması için bu satırı boş bırakıyorum ben : ................... ( Barış , neden Fenerbahçe ? - Çünkü tek aşk FENERBAHÇE ) ...

FC Jedi
(Utkan C)
Halit 'in ( ve ne zamandır görmesem de aslında benim de ) arkadaşı olan Utkan gerçek bir Star Wars tutkunudur . Atıyorum şu an :)))

NewYork TurkiyemSpor
(Onur İhtiyar)
Gökhan 'ın arkadaşı olan Onur hatırlayacağınız üzere yeni evlendi. Evlendiği haftada da Amerika 'dan ayağının tozuyla gelip birinci oldu. Takımının isminden anladık ki kendisi New York 'da oturuyor. Gökdelenlerin orda ...

cimma (Tolga Güven)

MalatyaGS , CimbomMalatya , TolgaGüven44 , Cimbom44 kullanıcı adı ve mail adresi koleksiyonlarından bazılarıdır . Kredi kartı , Banka Kartı , Facebook , Msn her alandaki şifresini ben burdan ifşa edeyim : 44 . Bu arada kendisi esnaf kültürünü tam anlamıyla yaşatan kişilerin başında gelmektedir. (edit : Ben unuttum. Bu kullanıcı ismini , Tolga 'nın " abi , ben şimdi kullanıcı adı , şifre falan zor iş. Siz benim yerime bir tane alın , ben ordan gireyim " demesinin üzerine Emre Ocakoğlu almıştı. Ben Emre 'ye , "Tolga 'ya uyacak bir isim seç" dediğimde direk bunu seçmişti :) )

HB09
(Halit Başbuğ)

Bir zamanlar lise – üniversite ve bizim Gençbak halısaha turnuvalarında Gol kralı kupalarının koleksiyonunu yapan bu Ronaldo tarzlı forvet artık kariyerini tamamlamış olsa da eski günlere özlem babında 9 numara hasretini sürdürmektedir …

Hiç yorum yok: