29 Kasım 2008 Cumartesi

Tunc sana da cok gecmis olsun....











S.Aleykum . Yine bir hafta yeni bir hafta da Kayserispor -Trabzonspor maciyla heyecanimiz basladi . Gerci bende heyecan yarindan itibaren basliyacak cunku bu haftanin ilk macinda kurdugum takimda oyniyan oyuncu yoktu . Bu hafta derbi haftasi . Cogumuzu ilgilendiricek olan FENERBAHCE -besiktas maci da var bu hafta . Maalesef aramizda uzulenin cok yasanicagi bir hafta olucagi belli . Ama hafta basinda Seckin le baslayip daha sonra Tunc ile devam eden uzuntumuz kadar bizi bu derbiler uzemez sanirim . Artik inanin blog sayfasini acmaya korkar oldum yine bir kotu haber alma ihtimali olabileceginden dolayi . Rabbimiz hepimize saglik versin ve onun yolundan ayrilmamayi nasip etsin insallah .

Tekrar Tunc ve Seckin e gecmis olsun dileklerimi sunuyorum . Bu hafta cok degisik ve bana gore süpriz bir kadro kurdum , umarim basarili olurum . Herkeze guzel hafta sonlari dileklerimle ...

Haftanin kare aslari = Gökhan Emreciksin - Herve Tum - Taner Gülleri ve halen israrla yazmaya devam ettigim patlayis yapicagini umdugum o patlamazsa en yakinda ben patliyacagim dedigim Daniel Güiza ....

Bu arada Engin ciğim taktigim degisti haberin olsun cunku artik Almanya'da da canaktan NTVSPOR kanali cikiyor onu takip ediyorum;))))) ....

Hiç yorum yok: