8 Kasım 2008 Cumartesi

Aleyküm Selam

Öncelikle Engin Gürses dışında başka birisini burada görmek beni tarifsiz sevinçlerin içine soktu . Bunun için Sevgili Bülent'e hoşgeldin diyorum ve yazılarının devamını bekliyorum .

Haftasonlarımızın eğlence ve çekişme duygusunu üst seviyeye çıkaran bu sevimli oyunumuzda başarılı olanları biraz olsun sevindirmek ve bu başarısını ödüllendirmek babında geçen seneden itibaren başlattığımız hediye kavramı bu sene yarışmacıların çoğalması ve olayın kaotikleşmesi sonucu anket yapmamıza yol açacak kadar gelişti . Her yarışmacının vaadettiği ödüller dahilinde bunların nasıl paylaşılması gerektiği konusunda herkesin fikrini almamız ve ona göre davranmamız da farz oldu . Bülent arkadaşımız arkadaşlık gereği altıncı kişiye de hediye paylaştırılması gerektiğini savunurken bu düşüncesinde yalnız olmadığını biliyoruz . Emre Ocakoğlu , Barış Akdemir ve Engin Gürses'in de bu yönde fikir beyan ettiklerini gördük .

Bu konuda benim düşüncem ise şu yöndedir . 34 haftalık uzun maratonda devamlı başarılı olan , diğerlerine göre fark yaratan, bu işi kovalayan , peşini bırakmayan , zamanını bu işe harcayan ve adayan ; sonunda ise zirvede yer bulan ve birinci olan arkadaşımızın bu emeklerini , bu çabalarını oldukça fazla olarak ödüllendirmemiz gerektiğini düşünüyorum .

Yaptığımız hesaba göre birincinin 5 ödül aldığı bir sistemde altıncı da beşinci gibi 1 ödül alabilmektedir . Ancak ikinci ile birinci arasında fark yaratma adına ikinci ile birinci arasındaki ödül sayısı genişletilmeli ve başarı bir şekilde yeterince ödüllendirilmelidir . Bu da birinciye 6 ödül verme ile mümkün olacaktır . Amaç ilk 5'e girmek olmalıdır ve bu 5 kişi ödüllendirilecektir . Birinci en çok ödülü hakettiği şekilde almalıdır . Gönül isterki haftalık başarıları küçük süprizlerle renklendirip herkesin bir şekilde motivasyonunu üst düzeyde sabitlemek ve emek verenlerin hepsini ödüllendirmek . Ancak bunun mümkünatının zorluğunu tahmin edersiniz .

Bu sebeple sonuçta ne karar alınırsa alınsın saygı duyacağımı belirtir , Bülent arkadaşımın istediği gibi bir sistem sağlanırsa (birinci : 5 ödül) ben kendi adıma birinci kim olursa olsun (ben dahil) bir ödül vaadettiğimi açıklıyorum . Birinci ile ikincinin bir farkı olması için birinci olacak arkadaşıma dünya çapında üne sahip koleksiyonumdan naçizane bir kaç tane kültablası (*) hediye edeceğimi söylüyorum . Eğer farklı bir durum gerçekleşirse de bu vaadettiğim hediyeleri sene sonunda herhangi bir dalda başarılı olduğunu düşündüğüm kişiye vereceğim . Herkese selam söylüyorum ve bunun yanında da saygılar sunuyorum .


(*) Bunda sigarayı yeni bırakmamın da payı büyüktür ...


Hiç yorum yok: