25 Ocak 2009 Pazar

Kolay Gelsin


Herkese bol şanslar arkadaşlar . Bu hafta geleneksel Cuma günü yazımı yazamayıp sizlere kare asları kopyamı veremediğim icin üzgünüm :) Ah Kayseri ah yaktın beni bu arada ;) Tek dayanağım Guiza , Alex ve Sercan kaldı ;((

Bugün özet görüntüleri seyrettiğimde ya bu kadarda şanssızlık olmaz deyip bir ara fantezi futbol oyunumuzu bile terk etmeyi düşündüm ;) Çok ilginç bir ligimiz var , alın size bu haftanın örneği : Ligin en az gol yiyen takımı Kayseri 'den iki defans oyuncusu alıyorum 3 gol yiyorlar hem de ligin öyle ahım şahım gol atan takımlarından olmayan Gençlerbirliği 'ne karşı , Sivok kırmızı yedi Zapo bari aynı hatayı yapmaz diyorum belki bir de gol atar deyip kendimi avutup onu yazıyorum adam kırmızı yiyor . Murat Erdoğan 'ı ilk defa 11'e alıyorum adam kafa vuruşu yapıyor direkten dönüyor top , karşı atak oluyor Tita gol atıyor A.Gücü 'ne ; Lig Tv 'de Batuhan sakat yazıyor yerine Youla 'yı yazıyorum Batuhan gol atıyor Youla da Afrika yamyamları gibi koşuyor sağa sola :) Dedim ya işim Sercan , Alex ve Guiza 'ya kaldı ;)

Neyse arkadaşlar sizleri derdimle üzmeyeyim . Hepinize bol şans . Bari kendi BFFK ligimizi üst sıralara taşımak için sizler iyi puan alın .

Hayırlı hafta sonları ...

Hiç yorum yok: